Söndag

Just nu ligger jag och sambon utfläkta i varsin del av soffan och är sådär härligt osociala som man blir när en sitter med datorn och en med telefonen i högsta hugg ;).
Jag jobbade en liten kortis igår och idag har vi varit ute nästan hela dagen, matat ankorna och hängt i lekplatsen :).
 
Till veckan står besök hos tandläkaren på schemat för Eila. Ska bli spännande att se vad dom har att säga...
Hon har av någon anledning börjat gnissla tänder så jag hoppas dom har något tips på hur jag kan få henne att sluta med det. 
 
 

Evelina - mamma till Lucas

Hihi låter precis som hur de har sett ut hos oss ikväll :) hihi!

Vi ska också till tandläkaren i veckan. Spännande. Tandgnissel är ett otäckt ljud... ryser i kroppen haha...

2012-09-2322:01:30
URL: http://evelina84.blogg.se
Blue Velvet - Vegas mamma

Så otroligt söt! Hoppas det går bra hos tandläkaren.

2012-09-2400:14:31
URL: http://bluevelvet.nu
Anna

Underbart söta unge! Älskar bilden när hon tittar fram mellan sofforna!

2012-09-2411:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0