Helg

Håller på att fota och lägga ut lite saker på Tradera. Har tänkt länge att jag ska ta tag i det men det har inte blivit av men nu har jag tagit mig i kragen och fått det gjort :).
Härligt med fredag! Pappan jobbar varannan helg men denna helgen är han ledig så vi ska hitta på något kul hade vi tänkt. Kanske åka och bada... om jag lyckas övertala honom ;)
Ser på klockan att jag måste gå och väcka Eila nu så hon inte sover för länge... Vill ju gärna att hon ska somna ikväll också.
Ha en trevlig helg!
 
 
 

Maria

God morgon Lina!
Hittade grafitgrå på nätet: http://grafitgra.blogspot.se
Ha en bra dag!
/Maria

2012-10-1408:24:43
Anna H

Hej!

Vad heter du på tradera?
Hoppas du lägger ut barnkläder. Hon är ju alltid så fin!

2012-10-1418:15:17
Lina - Mamma till Eila

Sv: Jag heter Eila12 på Tradera. Har bara någon auktion uppe just nu men det kommer fler inom kort :)

2012-10-1510:51:12
URL: http://myroe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0