I am numb!

Har varit hos tandläkaren idag och en "rolig" liten sak hände...
Dagen började med att jag fick sovmorgon för pappan är ledig idag, så när jag vaknade var det bara att gå upp göra sig i ordning och gå iväg så jag hann inte med någon frukost innan...
När jag kom dit sa tandläkaren att idag blir det en sån där jobbig bedövning som bedövar halva käken och tungan.
Han bedövar och inget mer med det förrens han och sköterskan började viska bakom min axel... Då kommer det fram att han råkat sätta bedövningen på FEL sida!
Man kan ju inte annat än skratta åt det men nu sitter jag här hungrig och med hela ansiktet bedövat.


Evelina - mamma till Lucas

oj då.... fy jag hatar bedövningen :P jag hade nog inte kunnat skratta lika lätt åt de ;) hihi... kanske i efterhand!



Var också hos tandläkaren idag för kontroll!

2012-05-1619:14:59
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0