Tralala

Eila har precis somnat så jag slog mig ner här en sväng innan jag ska gå och fixa lite mat.
Lilla fröken fick gå på promenad hela två gånger idag. Först gick ju hon och jag en sväng. Sedan tog mormor med henne ut på en tur i vagnen :).
Jag passade på att kika på skidskyttet och så tog jag mig faktiskt en powernap.

Imorgon är pappan ledig så vi ska åka in till stan en sväng tänkte vi. Hoppas det är lika fint väder som idag, men gärna lite varmare dock ;).



Emelie

Såg att du skrev till en annan som frågade, att Eilas sjal kom från Ester Eleonora. Har du köpt den i någon butik eller på nätet? Skulle verkligen vilja ha en sån till min dotter som har likadan vårjacka som Eila också :)

2012-03-0716:16:54
Lina

Sv: Ja den är riktigt fin och passar perfekt till jackan :). Jag köpte den på nätet på mamsellk.se. Vi har den i creme men den finns även i rosa. Hoppas du hittar den :)

2012-03-0716:31:17
Emelie

Åh, tack så jättemycket för ett så snabbt svar! Jag ska genast kika :)

2012-03-0716:37:01
jennie

Vilka härliga bilder :)

2012-03-0721:15:48
URL: jhttp://jenniezen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0