Fredag

Jag är visst lite dålig på att uppdatera här just nu... Lägger mitt krut på instagram istället. Men ett litet inlägg då och då ska jag försöka fixa :).

Imorgon blir Eila 9 månader... Tänk att om bara 3 månader är hon 1 år min lilla fis.
Det är full rulle här hemma om dagarna nu när hon kan ta sig runt mer själv. Hon är fortfarande inte uppe på alla fyra men hon drar sig fram på underarmarna och skjuter ifrån med foten :).

Jag fortsätter på med VV och har kommit ungefär halvvägs till mitt slutmål. Känner mig inte jätte motiverad just nu men jag tänker fasiken inte ge mig förrens jag har kommit dit jag vill!

Här kommer några bilder från Instagram (vill du följa oss så heter vi linaocheila)







Evelina - mamma till Lucas

Duktiga du o fina ni :) hihi... Ja vi följer ju er helhjärtat :) gillar också instagram! snabbt smidigt o enkelt! kramar

2012-06-0816:50:22
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0