Bildbomb

Idag har pappan varit ledig från jobbet så vi har uträttat några ärenden... Bland annat har vi köpt en ny bilbarnstol till Eila. En maxi cosi mobi blev det. Den var på kampanj på babyproffsen så där sparade vi några hundralappar :). Nu sover min lilla plutt så vi ska äta lite mat och sedan ta det lugnt resten av kvällen.












Evelina - mamma till Lucas

härliga bilder!



de där med bilbarnstolar är en djungel. Måste också fixa de sen!

2012-02-0820:57:56
URL: http://evelina84.blogg.se/
JOLINE&MIO

Men lillskruttan! Underbart fin är hon.



Husbokhylla är tyvärr helt omöjlig att få tag på. Folk bygger dem typ själva nuförtiden. Den jag har, har jag hittat på blocket. Jag hängde på blocket i ett år innan jag fann någon jag kunde köpa. Denna såldes nämligen på Ellos för 6-7 år sedan. Det finns annars en från märket Millimini, fast... den kostar 3600:- ... lite för dyrt. Men det är ju individuellt.



Mitt tips blir att kika på blocket så gott som dagligen :)

2012-02-0915:03:14
URL: http://familyforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0