Mammig

Igår var vi hos Maggan på BVC och vägde och mätte lilla fisen. Hon har smalnat av lite och hoppat ner en kurva men det gjorde inget för hon ligger fortfarande lite över medel ;).
Idag har lilla fröken varit väldigt mammig... Så fort jag satt ifrån mig henne har hon börjat gråta hysteriskt vilket inte alls är likt henne. Men det är tydligen vanligt att det blir så i den här åldern. Typiskt bara att jag har problem med ryggen just nu och helst inte ska bära något om det ska bli bättre...

Idag har jag (med Eila sittandes i babybjörnen på magen) lagat barnmat. Lagade fisk med potatis och kött med potatis och båda rätterna var smaskens tyckte Eila. Blir så glad när hon tycker om det man har lagat själv .).
Måste bara hitta små matlådor i plast med lock som jag kan frysa in maten i... Har du något tips så lämna en kommentar :) 







Caroline

Rice har små lådor i olika färger och former :) Finns i en butik här i närheten ifall du inte skulle hitta på nätet så kan jag skicka till dig :)

2012-04-2418:49:17
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Karro

Hej!

Jag har tagit creme fraiche burkar..har funkat : )



Mvh Karro

2012-04-2510:09:02
Sofie

På biltema hittade jag ett sexpack små burkar med rosa lock - perfekta att frysa in barnmat i!

2012-04-2510:29:16
URL: http://sofiebex.blogg.se/
rbuexhyk

Eyebidaji yutuba bovehefowu heyogupeje jomana jizeleqi, ekix tozi igoka watimibo afaj!!

2012-10-1608:38:47
URL: http://www.avoyized.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0