Min finaste fina

Det är en trött mamma som sitter framför datorn idag. Busen höll mig vaken några timmar inatt :).
Håller på och kämpar med amningen, det är typ det enda jag tänker på. Vet inte hur jag ska göra, om jag ska fortsätta eller lägga det på hyllan. Jag vill sååå himla gärna amma, det finns ju inget mysigare än när hon ligger där och buffar men vissa dagar gör det så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen... 

 Pappan tog med sig Eila ut på en promenad i vagnen så jag ska passa på att lägga i en tvätt och ta en dusch.



Elin - Mamma till My

Jag kämpade med ammningen i två veckor, sen orka jag inte mer. All energi gick åt till det, och jag kände at tdet var inte värt det. Och My blev inte mätt heller, så vi gick över till ersättning helt och det blev en helt ny bebis. Nöjd, glad och sov hur bra som helst. Hon sov hela nätter när hon var 5 veckor.



Så känn efter verkligen om det är värt att kämpa ett tag till, annars är ersättning full god näring för dom små.

2011-09-2110:01:42
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0