Fullt upp

Så var hon då en vecka gammal min lilla skrutta. Och jisses vad denna vecka gått fort! Det är fullt upp hela tiden och när hon sover har man massa saker man vill försöka hinna med typ äta, sova och duscha :). Men det är underbart härligt och hon är så snäll vår lilla tös.
Igår tog vi första barnvagnspromenaden och det gick jättebra, hon somnade så fint i vagnen.
Idag kommer sambons syster med familj ända ifrån Malmö och hälsar på oss, ska bli trevligt att träffa dom.
Och imorgon är det höstmarknad i stan så vi kanske tar barnvagnen och går bort och kikar lite :).
Nu ska jag gå och snusa lite på min bebis som precis vaknat :)
Ha en trevlig fredag!



Elin - Mamma till My

Du kommer märka att veckorna rusar iväg! Så njuuuuut allt vad ni kan av första bebistiden och bara mys! Jag kan sakna den tiden , när hon bara ville ligga och mysa hos en, det existerar knappt nu :P och tiden går i rasande fart!



ta hand om er, kram kram

2011-09-1615:48:34
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0