Vakna

Nu sitter jag och Eila och slappar framför vakna med the voice. Perfekt start på morgonen tycker vi :).
Hon är så go min lilla skrutt, hon sitter så snällt i mitt knä och kikar.
Igår var vi ju i Ullared, köpte massa leksaker till alla kusinerna och lite annat smått och gått till hemmet. Men vi köpte faktiskt inte massa onödigt den här gången. Annars brukar det ju alltid bli att man plockar på sig saker bara för att det är så billigt.

Gick sömnadslinje på gymnasiet och har i stort sett inte sytt sedan dess. Nu har jag fått massa inspiration att sy barnkläder. Så idag ska jag gå bort till tyg-outletten som ligger 10 minuter hemmifrån och köpa på mig lite tyger och damma av mina gamla sykunskaper :)

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0