Läkarbesök

Idag har vi haft en lite småjobbig morgon. Skulle på läkarbesök med Eila vid tio och för ovanlighetensskull hade damen tänkt ta sovmorgon idag så jag fick gå upp och väcka henne. När vi var färdiga för att gå kom vi på att vagnen är kvar i bilen som pappan har till jobbet... surt! så jag fick helt enkelt gå med Eila i babyskyddet bort.
Som tur är ligger vårdcentralen bara tio minuter bort men fasiken, ett babyskydd med en femkilos tjej i är faktiskt ganska tungt.
Men det gick bra hos farbror doktorn, allt var frid och fröjd med Eila så det var ju skönt.

Nu satte vi oss i soffan och kollade på gamla Glamourama avsnitt jag och min lilla guldklimp :).


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0