1:a advent

Igår var jag på möhippa hela dagen, Eila fick vara med en liten stund på dagen eftersom pappan jobbade och det gick kanon att ha med henne :). Hon gick från famn till famn hos alla tjejerna.
Idag har vi burit ner gamla soffan och fått in dom nya där dom ska vara. Vi har monterat ihop köksbordet och jag har städat och julpyntat. Skulle gått bort en sväng på julskyltning men så kom jag på att barnvagnen är i bilen som sambon har så vi blir hemma. Men eftersom det typ blåser storm ute är det rätt okej ändå ;).

Sedan väntar vi också på att Eilas lilla kusin ska vilja komma till världen. Stackars syrran har gått över nio dagar nu och det vet jag precis hur surt det är...;)


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0