Underbara jul!

Så var julhelgen avklarad. Både jag och Eila har fått massa fint, ska visa vad Eila fick imorgon.
Idag var hela min stora familj här, mina syskon var med sina respektives familjer på julafton så vi träffades idag istället :). Det är så kul nu när det är en hel drös med små kusiner, dom kommer ha så kul med varandra om något år.
Fick snosa lite på lilla Malva, hon föddes den 3 december så hon är fortfarande riktigt liten, jag har jättesvårt att föreställa mig att Eila har varit så liten, t.o.m. mindre!
Nu sover liten i.a.f. efter en händelserik dag, hon har börjat sova hela natten regelbundet nu. Så duktig är hon min lilla höna:).


Eila på julafton



Dalia busar med Eila :)


Kidsen flockas runt tomten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0