Smygstart

Vi smygstartade faktiskt idag med smakportioner. Eila blir 4 månader om någon vecka och hade hon kommit till världen den dagen det var planerat hade hon varit fyra månader nu så jag tänkte att vi nog kan smyga igång lite försiktigt... Det serverades gröt och visst var hon aningen skeptisk men hon gapade efter mer när jag kom med skeden för påfyllning så det ser jag som ett gott tecken :). Men hon fick inte i sig så mycket, det mesta hamnade i ansiktet men öning ger väl färdighet :).

Imorgon ska vi åka till IKEA och köpa en riktig matstol. Vi har en gammal som är jättefin men den är inte anpassad för kladdiga små fingrar ;).





Tina - Minnas mamma

Vad skoj! Vi smygstartade också med smakportioner ;) Nu är dottern 10 månader men vi startade nog vid 3½ vecka ungefär med bara pyyyyttepytte. Det verkar som att de flesta barn får lite ont i magen precis när man börjar, så var beredda, det var inte jag :P Men det går över efter nåGRA dagar

2011-12-3008:54:03
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0