VARMT!

Det är ju helt underbart fint väder ute och jag vill inte vara en tråkmåns men jag dööör i denna värmen! Hade jag inte varit gravid hade jag legat ute i trädgården hela dagarna men just nu orkar jag inte... Försökte sätta mig ute i solen en stund igår med nya Elle interiör som sällskap men jag pallade en kvart sen gick jag in och satte mig brevid AC:n istället.
I morse skjutsade jag sambon till jobbet och passade då på att slinka in på jobbet en sväng när jag ändå var på A6 :). Betalade lite fakturor och kollade in alla snygga höstnyheter, gosh vad mycket fina skor som kommit in!


Dessa godbitar levde jag i förra hösten/vintern och dom får hänga med en säsong till för dom är helt underbara!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0