Vad ska man ta med..?

Har börjat klura lite på vad man ska ta med sig till bebisen till BB... Frågar man får man väääldigt olika svar. Vissa säger att man inte behöver ta med något till bebisen förutom något att åka hem i och vissa säger ta med mycket så du har lite att välja bland.
Vi var på tillväxtkontroll av pyret förra veckan för att se hur stor hon var och det visade sig att hon är ganska liten. BM trodde hon skulle landa på 3200-3400 gram... Men jag vet inte riktigt hur mycket man kan lite på det?


Aja här är iaf det jag tänkt ta med mig, kanske är lite för mycket men bättre det än tvärtom :)

 

 1 filt
 2 byxor
 2 bodys
 1 pyjamas
 2 par strumpor
 1 mössa
 1 mjukis overall


Sanna - mamma till Embla

Jag tog med mig allt , massa olika ombyten . Man vet ju inte hur länge man får stanna . Sen är jag väll lite pjåkig och inte ville att hon skulle ha deras kläder :)

2011-08-0519:19:30
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Lotta

Fin blogg du skaffat sis...nu vill vi se många uppdateringar också;)

Du vet ju att jag vurmar för pyjamas så i min bb-väska kommer det finnas 2 pyalassar, mössa, sockar, filt, gosedjur, kofta eller liknande till hemresan.



Kram kram:)

2011-08-0615:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0