Trötter

Åh idag har jag varit riktigt trött på att vara gravid. Har haft det så himla bra tills för ett par dagar sedan då det känns som att magen exploderade i omfång och efter det har allt blivit såå mycket jobbigare. Har nog inte riktigt förstått alla gravidisar innan som pratat om hur jobbigt dom har det och hur tungt det är.. Det har ju gått så smidigt för mig och min lilla bula fram tills nu. Och jag vet att jag är lyckligt lottad som inte känner av det här förrens nu när det bara är 18 dagar kvar. Men nu får hon gärna komma :).
Förhoppningsvis kommer min fina syster och bästa Dalia till veckan och hjälper mig att döda lite tid :)




Tänkte att jag och Dalia kunde slappa i soffan och snacka lite skit precis som vi gjorde sist hon var här ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0