TGIF

Då var det fredag igen, härligt! Idag ska vi till socialkontoret för att fastställa faderskapet som det så fint heter.
Trodde inte man kunde göra det innan bebisen kommit men det gick visst så det var ju smidigt :).

Efter det kanske jag kan få med mig sambon till stan en liten sväng, har sett några saker på gina tricots hemsida som jag är lite sugen på, bland annat en orange väska. Jag klär mig till 90% i svart, vitt och beige och då kan det vara snyggt att bryta av med något helt annat tycker jag :). Men sedan är ju frågan hur mycket jag kommer använda väska nu framöver...

Såhär ser den ut iaf

 


Sanna - mamma till Embla

slå till :) Ja använder för det mesta väska sen Embla kom :)

2011-08-1218:52:07
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0