Plåthus

Då är jag precis hemkommen från en heldag på språng. Vi började med att käka lunch, wallenbergare blev det för min del, mums! Sedan gick vi lite på stan, jag köpte två små vita plåthus till lilla E:s rum. Kommer bli jättefint tror jag. Det är nog egentligen ljuslyktor men jag tänkte lägga in antingen en ljusslinga eller en glödlampa så blir det en lampa istället :). Fick även med mig en såndär tubhalsduk, hade en förra året som jag levde i men jag hittar den inte... Ett par jeans blev det också. Kan tyckas dumt att köpa när man har en stor mage som är i vägen för att knäppa knappen men dom satt jättebra över rumpa och lår så jag tror det blir bra. Är döö trött på gravidkläderna nu!
Gick även in på Scorett en sväng, har ju typ inte varit inne där på säkert över ett år iom att jag jobbar i en konkurerande skobutik har det inte känts lönt att köpa skor i andra butiker. Hittade iaf ett par fruktansvärt fina stövlar som jag inte kommer kunna släppa... Fanns ingen bild på deras hemsida annars hade jag visat dom :).
Sedan han vi även med att kolla på bilar, sambon vill ha en kombi nu när vi ska bli tre och jag kan väl hålla med om att det är smidigare... Vi hittade inte det vi var ute efter men man får väl ha lite is i magen :).
 

Dagens shopping

 

 

 


Ida - Isabellas mamma

Vilka fina små hus! vart har du köpt dem? :)

2011-08-1519:05:00
URL: http://dagarmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0