Overall

Det ända jag tror vi saknar till pyret nu är en overall... Tänkte att vi kunde vänta med det lite eftersom hon förmodligen inte kommer behöva det direkt men sedan var det en kompis som sa att det är säkrast att vara ute i god tid för att det snabbt blir utplockat. Så jag har kikat runt lite på vad som finns i butik nu och tror jag fastnat för en overall och en åkpåse från HM.
Skickade sambon till HM innan han började jobba för att haffa åkpåsen men den var redan slut.. :s Men jag såg nu att den finns på nätet så jag får väl lägga en beställning där istället.

 
Får nog bli denna till i höst


Och denna när det har börjat bli riktigt kallt ute..


Sanna - mamma till Embla

När man ser dom overallerna önskar man lite lätt att E var lika liten :) Dom är ju för söta

2011-08-0919:14:26
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Mamma till William och bebis i magen

Vilken söt blogg du har..Söta små overaller..kram

2011-08-1414:12:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0