Leo

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort sig i ordning för att gå ut. Blir fika och bio med några kompisar. Tänkte även ta en snabb kurva på stan innan vi ska ses, vill in på Gina Tricot och sedan kanske jag går och hälsar på dom där skorna jag förälskade mig i för några dagar sedan... Mest för att se hur dom har det ;). Är fruktansvärt svullen idag så dom enda skorna jag får på mig förutom mammas foppa-tofflor är mina leo sneakers, är ingen sneakers tjej egentligen men dom är väldigt sköna faktiskt! Aja ha en trevlig kväll vänner!

 

Fick även med magen på en liten bild idag :)

 


m

2011-08-1821:00:23
Malin & Prinsessan

Ja, det ska verkligen bli mysigt med höst och stickade koftor :)



Kram!

2011-08-1821:02:45
URL: http://malinsblogg.se
Sanna - mamma till Embla

Ja visst kommer hon bli det :)

Och till vintern blir det ett par tjusiga med :)

Älskar skor så det blir endel till E också , tror hon är uppe i 8par nu

2011-08-1821:08:05
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0