Insomnia please release me

Uppe ovanligt tidigt idag :). Ska till barnmorskan på något jag tror kallas överburenhetskontroll, det känns lite bittert om jag ska vara ärlig... Jag hade ju lika gärna kunnat ha min lilla skrutt här nu. Jag blir galen på att jag har så svårt att somna på kvällarna, ligger och vrider och vänder mig länge innan jag kommer till ro. Är dödligt avis på sambon som kan sova på mage, det saknar jag jättemycket faktiskt...
Aja ska ge mig ut i ruskvädret nu och traska bort till barnmorskan.

 
 


Elin - Mamma till My ♥

Ja, gud vad jag saknade att sova på mage :) Det var SÅ skönt efter förlossningen att kunna ligga på mage :)



Men du, nu är det inte många dagar kvar innan du har bebis :) Tänk på hur många dagar du har gjort redan.



Lycka till hos BM :)

2011-08-3009:46:43
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0