How much is the fish?

Fem dagar till beräknad nedkomst, hoppas hon vill kika ut lite tidigare som sagt men jag tror inte det. Försöker ställa in mig på att gå över några dagar men det är svårt när man hela tiden går och känner efter, man vet ju att det kan köra igång när som...
Har inget speciellt på agendan idag, är inte alls sugen på att lämna huset. Dels för att det är mulet ute men också för att jag svällt upp något fruktansvärt dom senaste dagarna så det blir en lugn dag hemma :). Men just nu sitter jag och lyssnar på gamla Scooter låtar, haha det är nostalgi på hög nivå det :). Tänker på bästa syrran och spinning... :)


Jag och sis i Australien 2009

 


Lotta

Ja jäklarns vad vi spinnade på till den låten...att det var tider det!

Jag och dolly räknar kallt med att komma och hälsa på er och lilla E framåt helgen...så du vet:-)



kramen

2011-08-2019:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0