Due date...

Jaha då var dagen vi väntat på i nio månader äntligen här, inga tecken på bebis ännu... Hade molvärk till och från hela dagen igår så jag tänkte när jag gick och la mig att inatt kör det nog igång... Men icke! Har sovit dåligt den senaste veckan, somnar sent och vaknar tidigt vilket börjar gå ut över humöret. Stackars sambon fick sig några skopor igår ;).
Nä nu ska jag duscha, käka frukost och kanske hugga in på en muffins som jag egentligen bakat till släkt och vänner som vill komma och hälsa på lillan när hon tittat ut :)

 
 (Detta är inte mina muffins)


Sanna - mamma till Embla

hoppas hon kommer snart , har hört att övertiden känns längre än hela graviditeten

2011-08-2519:57:54
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Elin - Mamma till My ♥

Åh vad spännande, snart har ni en liten bebis hos er! :)

2011-08-2609:58:30
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0