Bakis..

Idag känner jag mig bakis, men det är jag ju givetvis inte. Jag tror jag druckit för lite vatten så det får väl bli mitt projekt för dagen då... Att fylla på vätskedepåerna ;). Sambon är ledig idag också så idag ska vi faktiskt hitta på något. Blir nog lunch inne i stan, egentligen är jag inte så jättesugen på att visa mig ute. Nu i slutet känner jag mig bara stor och klumpig. Inte för att jag hade en killer body innan graviditeten men jag längtar tillbaka till den just nu iaf.
Trodde det skulle köra igång inatt, vaknade flera gånger av molvärk i magen men det var väl bara förvärkar... Så 10 dagar kvar nu då, och som sagt det är ingenting men det känns som en evighet just nu...


 
 (Gammal bild)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0