TGIF

Härligt med fredag! Idag har jag och Eila varit på a6 tillsammans med fina vänner. Jisses vad trötta vi är nu... Eila sover och jag känner att jag nog också skulle kunna ta en nap. Det ska jag dock inte för då kommer jag inte kunna sova ikväll ;).
 
Min kompis Malin och hennes Erik blev föräldrar till en liten Edvin igår natt så vi kikade lite på små killkläder. Åå det finns ju så mycket fint!
Brukar ju hänga på tjejsidan men det finns så himla mycket fint till små killar också. Speciellt Newbie från Kappahl är ju underbart! När Eila var så liten gick storlekarna på den avdelningen upp till 68. Nu såg jag att dom utökat till 74... Men varför inte utöka till 86 när dom ändå håller på? Det blir väl lagom till när Eila vuxit ur den storleken kan jag tänka mig ;).
 
Eila 12 dagar gammal iklädd Newbie :)
 
 
 
 

Caroline

Tycker också att de kan öka Newbie's storlekar till 86. Så är det ju på alla andra babyavdelningar. Kram

2012-09-2820:58:08
URL: http://heybaberiba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0