Tips!

Blev ingen föräldraträff idag... Det var bara jag och Eila där så vi gick hem istället. Inte blev det några blommor heller. Han brukar vara där och sälja blommor varje tisdag men givetvis inte denna. Men vi överlever nog ändå.

Tänkte jag skulle tipsa er om en sak.
Hittade en jättefin body inne på Kappahl idag som jag stod och höll i länge men jag hängde tillslut tillbaka den. Den är från märket Newbie som bara går upp till storlek 68 som Eila har nu.
Och jag är den typen av mamma som gärna köper en storlek för stort så får kläderna vara lite stora i början men då kan hon ju ha dom längre.
Men det är iaf ett tips till er med små bebisflickor.



Camilla - Vardagslycklig

Jag brukar också försöka ta till rejält i storlekarna när jag handlar. Ibland tänker man inte ens på att dom gått upp en storlek tycker jag, lätt att bara fortsätta med samma av vana.

2012-01-1715:28:21
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Tråkigt att de inte blev någon föräldragrupp.



Jag gör likadant, köper större storlek. Lucas har också stl 68 nu.

2012-01-1717:31:13
URL: http://evelina84.blogg.se/
Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Tråkigt att det inte blev någon föräldra grupp eller några blommor. Själv fick vi 4 timmar på öppna förskolan och sedan 2 timmars snack med mammorna på väg hem :D



Den bodyn skulle vara fin till Emma, får nog ner på stan och se om de har den där.

2012-01-1722:55:13
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0