Måndagsbarn

Idag blev det en tidig morgon, klockan 6 tyckte Eila att det var dags att gå upp :).
Det blir en sväng på stan idag med min lilla familj och sambons syster med sina barn. Skönt att komma ut och se lite folk. En promenad är även inplanerad och så ska jag passa på att färga håret när sambon är ledig.

 


Lotta

Vad blir det för färg...mörkare eller ljusare?

Mixtrade lite med mitt hår nyligen. Testade att dra ur färg med en avfärgning (utan blekmedel)då det blivit lite för mörkt. Funkade riktigt bra faktiskt.

2011-10-3110:37:25
Lina

Jag färgade det i torsdags, då använde jag en blond färg. Alltså inte blondering men det blev ljusare ändå. Så nu är det riktigt ljusbrunt med slingor eftersom jag hade slingor i sedan innan. Men mitt underhår var så mörkt så jag ska göra det en gång till tänkte jag.

Men det blev faktiskt en riktigt fin färg :)

2011-10-3111:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0