Bananas

Nu är vi precis hemkomna från en dag inne i stan. Hon skötte sig så fint lilla Eila och sov sig igenom hela utflykten.
Igår rensade jag ut allt från Eilas garderob som är för litet, det blev inte jättemycket kvar...
Jag gjorde misstaget att nästan bara köpa kläder i storlek 56 innan hon föddes så nu behövde det fyllas på i lite större storlekar.
Jag gick helt enkelt bananas inne på HM idag. Dom har så himla mycket fint, läser lite här och var på olika mammabloggar att HM inte är så poppis till deras små men smaken är ju som baken, oss passar HM ypperligt :).
Tror vi kommer hoppa över storlek 62 helt, förutom i lite basic bodys. Köpte bara storlek 68 nu så får det väl vara lite stort i början...

 
 

 

 

 

 

 


Dessa hittade vi på REA-ställningen för 50:- st.




Sanna - mamma till Embla

Älskar hm's barnkläder :)

2011-11-0318:43:47
URL: http://mammatillembla.blogg.se/
Sofiaa

Gud så sött jag döööör ; ) kram svägerskan

2012-01-0211:43:30
URL: http://sofiabakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0