Då ger vi väl det ett ärligt försök då...

Jag börjar med att ge en liten beskrivning av vem jag är, främst för att komma igång :). Jag är 25 år gammal och bor med min sambo i den vackra staden Jönköping. Jag jobbar som butikschef i en butik i stan. Vi bor för närvarande i lägenhet men ska lite senare i vår flytta till hus . Och jag är gravid! :). Det är anledningen till att jag än så länge är lite hemlighetsfull kring vem jag är. Är nämligen bara i vecka 11 och har inte gått ut med det ännu... Idag var jag på inskrivning hos MVC, spännande! Fick info om mat, fosterdiagnostik, vad som kommer hända under graviditeten och att man inte ska röka, dricka alkohol eller droga :). Inga konstigheter i min värld men det ska väl sägas. Hade vita blodkroppar i urinen så jag måste tillbaka en gång till i veckan och lämna ett nytt prov som dom kan göra en odling på.. Tror dom ska kolla så jag inte har urinvägsinfektion. Jaja detta var första inlägget, ska försöka hålla igång bloggen under hela graviditeten. Tror det kan vara kul att kunna gå tillbaka och läsa om hur man kände sig och vad man gjorde :). Over and out


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0