Klart ungen ska ha Missoni ;)

 
På morgonen idag var vi hos tandläkaren för första gången med Eila. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på men jag glömde helt bort att fråga om hennes tandgnisslan... Får väl ringa och höra vad dom säger om det. Annars gick det bra :).
 
När vi var färdiga hos tandläkaren gick vi förbi Lindex för att spana in Missoni-kollektionen. Var där 10.20 och det var redan väldigt utplockat. Men ett litet plagg fick vi med oss hem :).
 
Eila sover middag nu men när hon vaknat ska vi gå och köpa tyg. Tänkte damma av symaskinen ikväll och sy haremsbyxor till lilla fröken. Vi älskar haremsbyxor! Fattar inte varför jag inte sytt det tidigare för så svårt tror jag inte att det är :) .
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Evelina - mamma till Lucas

HAHAHA såg ungefär ut som min dag.... först tandläkarbesök med Lucas sen kolla in Lindex ;) hahaha... men vi köpte inget där... var inget som riktigt lockade mig.

2012-09-2515:25:08
URL: http://evelina84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0