Tankar...

Just nu funderar jag mycket fram och tillbaka på val av förskola till Eila... När jag var liten och gick på dagis så trivdes jag aldrig och kände mig väldigt ensam. Det är min värsta mardröm att Eila ska känna likadant...
Jag försöker att inte tänka för mycket på mina dåliga erfarenheter för jag vill inte föra över mina negativa känslor på henne men det gör att jag är petig och vill hitta en förskola som känns 100% bra för både mig och henne.
Nästa vecka ska vi åka och hälsa på på en montessoriförskola som jag har hört mycket bra saker om så det ska bli kul att se om det är något för oss :).


Anna

Hoppas det blir ett bra besök och sen en plats! :D asså hon är så otroligt söööt!!

2012-05-1709:58:59
Linda o Lea

Jag förstår din oro. Min dotter är tre år och stormtrivs på fsk, men har haft dagar som hon vägrat gå pga olika orsaker men med en rak kommunikation med pedagogerna så har vi tillsammans hittat lösningar som passar min dotter. Jag är själv utbildad lärare men jobbar inom förskolan och tycker att det är lika viktigt att föräldrarna trivs lika mycket som barnet. Jag önskar dig o din dotter all lycka och hoppas att du/ni tillsammans med pedagogerna hittar en bra lösning för er alla.

2012-05-1719:38:28
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0