Stubb

Satt på förmiddagen och tittade tillbaka lite i bloggen och såg en bild från sista månaden av graviditeten.
Gud vad jag saknar mitt fina, tjocka, härliga graviditets-hår ;).
3-4 månader efter förlossningen tappade jag så sjukt mycket hår att det inte är mycket kvar... Men nu har det börjat växa ut och jag ser inte riktigt klok ut!
Jag har en stubb-lugg haha. Jag är ju såklart glad att det är på väg att växa ut för det gör det tydligen inte på vissa. Men jag kommer få se smått galen ut ett tag framöver för det växer ju inte ut på en natt...

I augusti ca 1 månad innan förlossningen...


Stubb-lugg 6 månader efter förlossningen.


Sanna - Mamma till Embla

stackare.. Jag hade inte nått vidare tjockt hår innan men nu är det åt helsike.. Och inte råga på det,de sur i mellan åt ut som om jag har antenner hehe

2012-03-0815:20:58
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0