TRÖTT

Var riktigt trött när Eila började buffa på mig vid 7 tiden i morse. Och tröttheten sitter fortfarande i så idag blir nog en riktigt slapp dag tror jag.

Gårdagen var helt underbar! En salig blandning av glädjetårar, lekar, dans, tal, god mat och skratt. Eila skötte sig som vanligt exemplariskt. Hon somnade vid halv åtta tiden och sov i liggdelen under bordet resten av kvällen :).

Vi försökte ta lite bilder på mamman, pappan och Eila med självutlösaren innan vi gick men det blev bara pannkaka...  Men några bilder på mig och Eila ska vi väl kunna bjuda på :).

 

 


Evelina - mamma till Lucas

va fina ni är :) härligt att de blev så lyckat. Kan tänka mig att ni är trötta idag ;)

2012-01-2210:27:58
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0