Silver och rivmärke

Då var det en helt vanlig måndag igen då, ganska skönt faktiskt :).
Planen för dagen är att vi ska åka till en av mina favoritbutiker som startar sin rea idag. Har spanat in en väska som jag hoppas är med...

Idag är Eila en riktig liten cooling i silvertröja och svarta tights ;). Hon har även ett nytt litet rivmärke som pryder näsan. Känns som det är ett nytt rivmärke varje morgon vi vaknar. Men ändå tycker jag att jag håller efter hennes naglar...

 +


Sofiaa

Åhhhh hoppas du hittar väskan : ) Gud så fin hon är Eila i silver och svart cool baby : ) Kul att jag kan följa er nu : ) Ni är roliga Green familjen hemlig ; ) Zimon vägde 7560 gram då han var 3 mån och 2 veckor!!!!! Så no worries ; ) fina fina Lina kram Sofia

2012-01-0211:39:36
URL: http://sofiabakar.blogspot.com
tove - emilios mamma♥

gosig bild :)

2012-01-0417:59:35
URL: http://tovediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0