Liten suris

Eila vaccinerades ju på förmiddagen och hon blev såå arg och ledsen. Stackarn skrek så hon blev helt svettig. Trodde jag förstört vår relation där ett tag för på vägen hem satt hon i vagnen och såg riktigt sur ut och gav mig inte så mycket som en liten blick... Men hon mjuknade ganska snabbt :).

Imorgon ska vi till Ullared och GeKås. Ska försöka att inte plocka på mig en massa onödiga saker bara för att det är billigt den här gången ;). Jag är bl.a ute efter pyjamasar, gunga och halkskydd till Eila.  



Jennie

Åh vad avis jag är, vill också till Ullared :)

2012-02-2120:21:19
URL: http://jenniezen.blogg.se/
JOLINE&MIO

Men hur fina är inte ni då?! Helt otroligt!



Kopparna kommer ifrån Jabadabado - och jag har köpt dem på internet någonstans. Googla på "jabadabado servis rosa" så hittar du säkert :)

2012-02-2217:54:51
URL: http://familyforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0