Mycket vill ha mer...

Hej vänner!
Idag har vi spenderat dagen på stan tillsammans med min fina vän Anna. Alltid lika trevligt att träffas och snacka lite skit ;)
Måste färga utväxten i mitt hår snart så en färg fick följa med hem. Såg även att min favorit parfym alla kategorier som jag trodde dom slutat att tillverka fanns att köpa igen. Åå blev riktigt glad för den luktar så himla gott!
Det tråkiga är att jag har ett helt gäng parfymer som jag MÅSTE använda upp innan jag köper en ny och det går ju inte åt speciellt mycket nu när jag är hemma med Eila.
Jaja får väl hoppas att den finns kvar om några år när jag gjort slut på dom jag har ;).



 
 Shiiit när blev det så många? Dom måste ha förökat sig...


Caroline

Jag köpte å köpte också en massa parfymer men man hade ju kvar dem i flera år. Nu tar jag det lite lugnare. Max tio åt gången ;)

2012-04-1620:42:54
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0