Tråkig

Ja det blir väldigt tråkiga inlägg nu men jag gör inget om dagarna så det finns liksom inget att blogga om.
Nu är jag då på dag +13 och det känns kan jag säga... Igår bröt jag ihop lite och det känns inte bättre idag, fram till +11 gick det ganska bra men nu känns det hopplöst.
Läste lite igår om hur det funkar med igångsättning och det kan tydligen bli en ganska utdragen historia. Har ju fått tid för undersökning och eventuell igångsättning på fredag men om allt ser bra ut med mig och bebisen kanske vi får vänta några dagar till... Då kommer jag nog bryta ihop på riktigt för nu orkar jag faktiskt inte mer!  
Läste att det bara är 4% som inte föder innan vecka 42 är slut... Känns lite bittert att jag förmodligen kommer bli en av dom.
Ja detta blev visst ett bara ett långt klagobrev men jag behövde nog skriva av mig lite :).
Vem vet, med lite tur sätter det kanske igång av sig själv idag eller imorgon...


Sanna - mamma till Embla

hoppas att dom sätter igång dig på fredag då fall det inte vill starta av sig själv ! Skulle jag varit i din sits skulle jag ha panik

2011-09-0718:40:46
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0