CYKELHJÄLM!

Idag testede vi baby björnen på riktigt för första gången och den är en hit! Sitter med henne sovandes på magen nu och har båda händerna fria, sicken lyx :).

Igår fick jag en trevlig överraskning när jag öppnade brevlådan. Det låg en paketavi adresserad till mig och eftersom jag inte beställt något misstänkte jag att det var en present från någon. Sprang iväg till ICA för att hämta ut paketet och mycket riktigt det var en present :).
Det var från jobbet, men inte från mina arbetskollegor här i Jönköping (har redan fått en present från dom) utan det var från VD:n till företaget som hade skickat kläder till lilla Eila (Förmodligen genom någon assistent men ändå..). Det var stort tycker jag!

 Måste även berätta om en lite smårolig grej som hände när vi var ute och gick igår.
Jag och Eila kom gåendes på en cykelbana när en man (med cykelhjälm) kom cyklandes mot oss. När han cyklade förbi skrek han CYKELHJÄLM!!
Jag började kolla runt omkring om det var någon annan cyklist i närheten som inte hade cykelhjälm på sig men det var inte en kotte i närheten...
Så antingen tyckte han att man ska ha cykelhjälm på sig när man är ute och går med barnvagn eller så ville han att jag skulle se att han hade en på sig... Hahaha





Syster

Hahaha vilken jävla stålle!! Folk är för goa...

Kommer ihåg när vi traskade på (antagligen) samma cykelväg och det kom en tomte och demonstrativt "cyklade på oss", för att vi enligt honom gick på fel sida. Vi höll oss åtminstonde till ena kanten och resten av banan var helt fri...bittra människor.

2011-09-2812:02:00
Elin - Mamma till My | Gratis namntavlor!

Gud vilka fina kläder, vad roligt att dom tänker på dig på ditt jobb, verkligen fin gest! :)



Haha, vilken skum gubbe ni mötte! :P



Hoppas ni mår bra!

2011-09-2814:33:55
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0