Baby Björn

Idag ska jag, Eila och sambon på lite utflykt... Vi ska åka och köpa en baby björn sele som vi hittat billigt på blocket. Den ska vara helt ny, inte ens uppackad ur kartongen. Eller utflykt kanske är att ta i men för mig och Eila som är hemma hela dagarna är det kul att komma ut och åka lite bil :).

Innan dess måste vi gå till affären och köpa blöjor... En liten fundering jag har är varför dom minsta blöjorna kommer i så små paket? Dom tar ju slut direkt... Konstigt.

Nu börjar babyn bli otålig så det är nog bäst att jag avslutar :).

 
 


Elin - Mamma till My

En babybjörn är kanon! :) Vi har haft mycket nytta av våran :)

2011-09-2516:01:57
URL: http://mysansfamily.blogg.se/
Sanna - mamma till Embla

Tack så mycket :) Fick låna en babybjörn och är glad att jag inte köpte en egen , var inte riktigt våran grej ! Men allt kan ju inte passa för alla :)

2011-09-2519:50:33
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0