Utflykt

Idag har jag och Eila varit på utflykt. Vi åkte med pappan in till stan när han skulle till jobbet :).
Målet var att hitta en present till min syster som fyller år i helgen och det gjorde vi så det är skönt att ha det avklarat.
Blev även lite shoppat till Eila såklart, har svårt att hålla mig ;).
Var även förbi mitt jobb och hälsade på tjejerna, hade köpt en stor godispåse till dom, får man inte äta själv får man väl göda andra ;).
Tog även en sväng in på sambons jobb och visade upp henne där.
Tanken var att vi skulle ta bilen hem och sedan hämta sambon när han slutar men det kändes så himla bökigt så vi tog bussen istället. Var lite nervös för hur det skulle gå men det löste vi ju fint jag och Eila :).


 Jag saknade några skovårdsgrejjer hemma så jag passade på att inhandla det när jag ändå var inne på jobbet







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0