Gymma

Nu är jag och Eila precis hemkomna från en promenad i det fina höstvädret. Har sagt det innan men jag säger det igen, jag ÄLSKAR hösten!
La min lilla stjärna i babygymmet igår, hon är nog lite för liten ännu men det är inte långt bort. Man ser att hon fixerar blicken mer och mer för varje dag som går.
Idag är sista dagen sambon jobbar innan han har tre hela veckors semester! Klagade lite i somras när han inte var ledig något men nu är jag väldigt tacksam :).

Hör att lill-fisen börjar vakna nu så det är väl lika bra att gå och plocka upp henne innan hon blir arg ;)


 


i min lilla lilla värld

hahaha Ja, det gäller att vara snabb innan de komme rpå att de ligger helt själva =)

2011-10-0222:38:32
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0