Soffa

Satt i soffan och busade med Eila när jag såg att soffan gått sönder, när jag kollade lite noggrannare såg jag att i stort sätt hela soffan är väldigt sliten. Vi har haft den i ca fyra år tror jag och den var ganska dyr så man tycker ju att den borde hålla lite längre...
Så nu får vi väl titta ut en ny soffa, och det är ju kul men det är ju bara det att nu när jag är mammaledig måste vi ju hålla lite mer i slantarna.
Kollade på IKEAs hemsida och det behöver ju inte alls bli så dyrt. Jag är ju en sucker för vitt och vill gärna, hur opraktiskt det än må vara ha en vit soffa. Men är det tvättbart överdrag så borde det funka...






En Ektorp 3-sits, en fåtölj och en fotpall kanske vore något? :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0