Fix och trix

Håller på och fixar och donar här hemma så fort Eila sover så jag har inte hinnit med att blogga.
Ska knäppa en bild och visa när allt är klart :).
Har egentligen inte så jättemycket att säga, vi väntar fortfarande på lilla kussen som envist stannar kvar i syrrans mage. Nu är det 12 dagar över tiden om jag inte räknat fel och som sagt: been there done that! Det är inte kul..
Men ut kommer hon ju förr eller senare :)

Tror på tal om något annat att min lilla räka börjar få tänder... Eller är det för tidigt? Hon är 12 veckor på fredag.
Hon har börjat dregla mer och har ständigt fingrarna i munnen, även när hon inte är hungrig.



Anna - Gustavs mamma

Hej!



HAr läst din blogg sedan du gick på övertid och väntade på Eila! Då hade jag någon vecka kvar, men nu (också två veckor över tiden) har jag en liten Gustav. Och denne lille herre dregglar också något enormt, han har upptäckt händerna och suger därför ständigt på dem. Enligt BVC tyckte de inte det tänder på G men jag har själv undrat.. kanske helt enkelt är så att han gillar att dreggla och slemma av sig överallt :)

2011-11-3022:32:51
URL: http://anaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0