Alla helgon

Konstig dag idag. Sambon tog Eila när hon vaknade i morse vilket resulterade i att jag sov till halv två... :s. Haha men jag tog väl igen några veckors sömnbrist antar jag ;).
Det tråkiga med att jag sov bort halva dagen var att det just idag var jättefint väder, så när jag ätit frukost och vi skulle ut på dagens promenad började det redan skymma. Men då passade vi på att gå förbi kyrkogården och kika på alla fina ljus som är tända på gravarna. Inget ont som inte har något gott med sig ;).

Ska på bröllop om några veckor och jag håller som bäst på att klura ut vad jag ska ha på mig, har en jättefin kjol som jag vill ha men som just nu är för liten. Så jag måste tappa några kilon till tills dess.
Blir till att köpa gymkort snarast möjligt :).

Ha en trevlig lördagskväll!


 

Här är kjolen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0