Underbara helg!

Härligt med helg, tråkigt bara att dom försvinner lika fort som dom kom. Men då är det ju snart en ny helg :). En annan kul grej med helgen är att varje lördag går jag in i en ny vecka så nu är jag i vecka 12. Veckan man väntar på ska komma så man kan andas ut lite och inte oroa sig så mycket. Syter lite för att berätta för dom på jobbet att jag är gravid... Främst chefen igentligen, har inte varit anställd i mer än ett halvår och hon hade nog gärna sett att jag väntat lite med att bli gravid. Men man kan ju inte alltid råda över det. Ska på ultraljud nästa tisdag, efter det någon gång passar det väl att berätta kanske... Nu ska jag slappa i soffan med sambon resten av kvällen, kanske gå bort och hyra en film och köpa lördagsgodis om jag orkar :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0