Flightless bird

Nu sitter jag i favoritfotöljen och lyssnar på soundtracket till den första twilight filmen. Var ju och såg Breaking dawn för några veckor sedan och det var ganska mycket musik från första filmen med i den. Det gillades skarpt :).
Eila ligger och sover och när hon har vaknat vill hon nog käka skulle jag tro. Efter det ska vi ta en tur bort till affären och handla. Har inte så mycket mer på agendan för dagen :)

 
 Nybadad liten fis ;)


Lotta

Åh vad gosig hon är "lilla" pluttan:-) Och vad blond hon ser ut på bilden...

Ser att den marockanska lyktan gått och blivit svart, tjusigt!

2011-12-1214:09:27
Lina

Ja det blir nog inget mörkt barn som jag trodde ;). Men det kan väl ändras iofs... Ja den blev svart men jag vet inte om jag kanske borde låtit den vara..

2011-12-1215:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0