Äntligen!

Äntligen är hon här! Eilas lilla kusin Malva kom till världen igår även hon 15 dagar sen :). Stort grattis syster yster det gjorde du bra :).

Idag var jag i en antikaffär och fyndade ett soffbord för en billig peng. Sålde mitt gamla på blocket så jag behövde ett nytt.
Nu väntar jag på att sambon ska komma hem från jobbet och lite senare i eftermiddag ska vi åka och fira min svärmor som fyllde 50 år i veckan.

Sedan firar ju även jag och min fina fästman 6 år tillsammans idag :). Vi är inte så mycket för att fira, något år har vi tom glömt bort årsdagen och kommit på det någon månad senare ;)
Då är det ju tur att vi är lika goda kålsupare båda två.


Här är en bild från förra året när vi firade lite extra på 5-årsdagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0