Tidsfördriv

Sambon fixade ett program till mig där jag kan redigera bilder. Har aldrig gjort det tidigare men det är ju sååå kul med fina bilder. Och det är ju ett perfekt tidsfördriv att sitta och testa och klicka fram och tillbaka...
Tog en bild och ändrade lite bland färgerna och genast så blev det en mycket varmare och mer "romantisk" bild. Finns nog massa kul grejer man kan göra men det är typ så långt jag har kommit än så länge :). Ska googla vidare lite och se om jag kan få några bra tips.

 
 Före

 
Efter


AnnaMalin

Visst är det kul att redigera bilder :-) Finns hur mkt som helst man kan göra och ändra känslan i en bild.



Kram

2011-08-1423:41:25
URL: http://annamalinsrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0