Önskelista

Idag har jag tvättdag här hemma, fy så tråkigt det är att vika tvätt. Men det måste ju göras och det känns som att man vill få sådana saker gjorda innan bebisen kommer. Trist att komma hem till ett tvättberg ju...
Aja när man viker tvätt så har man ju tid att fundera och jag har funderat ut en önskelista med saker jag önskar mig just nu :).

Först och främst önskar jag att bebis ville titta ut och att hon mår bra



Sedan vill jag gärna kunna gå ut och gå, försökte för några dagar sedan och det fick jag sota för senare då jag knappt kunde röra mig för att fogarna gjorde gräsligt ont...



Jag skulle gärna ha en bukett med färska snittblommor här hemma, det piggar alltid upp :)
Brukar alltid köra på vita liljor men rosa rosor kanske vore något...



Och så vill jag ha en berlock till mitt favoritarmband


Och denna skulle jag absolut inte säga nej till...



Är trött på mina korvfingrar och skivade naglar så jag skulle inte ha något emot att få dom fixade... (Men det är nog ingen ide för jag kommer väl ändå inte hinna hålla efter dom när bebisen kommit..)



Jag är rätt trött på att vara gravid och att se ut som ett hus så jag vill gärna få tillbaka min långt ifrån perfekta "före gravididets" kropp... Någon gång kanske ;)



Och sist men inte minst vill jag att det kylskåpskalla äpplet som står bredvid mig ska bli lite varmare snart så jag kan hugga in utan att få ilningar i tänderna...


Sanna - mamma till Embla

Embla hälsar tack . Hur går det för dig nu ? :)

2011-08-2210:28:13
URL: http://mammatillembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0